4 Ağustos 2008 Pazartesi

Seza Deri (Gön Deri)

Uzun yıllardır karşılaşmadığım bir mağazacılık anlayışından bahsetmek istiyorum. 2 yıl önce Seza Deri'den almış olduğum yazlık bir ayakkabı vardı. Severek aldığım için çok sıklıkla kullandığım bu yazlık ayakkabımın iç astarı bozuldu ve beni rahatsız ettiği için yaptırılabilirmi diye sormak için almış olduğum mağazaya Seza Deri Kızılay şubesine gittim ve inanılmaz bir ilgiyle karşılaştım. Alışveriş merkezlerinin açılmasıyla kaybolan bu Türk mağazacılık kültürünü unutmuşum ve bu mağazayla tekrar hatırlayarak inanılmaz mutlu oldum. Çalışan personelinin müşteriye karşı saygı ve ilgisi, hakiki deri el işçiliğiyle yapılmış ayakkabıları için gerçekten teşekkürler Seza Deri kurucularına ki böyle güzel bir markayı yaratmışlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder