12 Mart 2010 Cuma

Yaratıcı Blogger Ödülüm





Sevgili arkadaşım Pridesfashion beni bu güzel ödüle layık görmüş..Kendisine çook teşekkür ediyorum.







Ödül şartları



Sizi ödüllendirene teşekkür edin.

Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.

Ödülün logosunu yayınlayın.

7 yaratıcı blogger ödüllendirin.

7 blogun linkini yayınlayın.

Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.



Ben Bu Ödülü Kimlere Veriyorum.



1. İlk Ödülüm, Yoğun işleri dolayısıyla uzun süredir aramızda bulunmasa da kendisini çok özlediğim, blog konusunda çok şey öğrendiğim ve bana ilkgünden bu yana her konuda yardımcı olan sevgili arkadaşım Edacığım Stil Direktörü'ne





2. Beni bu ödüle layık gören sevgili arkadaşım Ankara'lı hemşehrim Pride cığıma gitsin.(güzel dikişlerinden ötürü).





3. Tabiki Siu 'ya o güzel apoletleri aklımdan biran olsun çıkmıyorken.





4. Güzel kız her giydiğiyle bizleri mest eden Nil'e





5. Amerikalarda güzel güzel giyinip gezinerek beni benden alan Deniz'e





6. Öneri ve fikirlerini dikkate aldığım Alışveriş Cini'ne





7. Güzel Dıy'leri ve proje önerileriyle Cindrellaundertheumbrella'ya gitsin.









7 yorum:

  1. EVET sezarın hakkı sezaralık bir ödül olmuş şekerim tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim canım benim :) Fazlasıyla layıksın bu ödüle:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar...
    Tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  4. başarılarının devamını diliyoruz blog ailesi olarak :))))

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ediyorummmm:) Ödülümü kaptım gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Canımsın sen benim kuzum yazacağım başladım bile :) öperim kocaman

    YanıtlaSil