17 Mart 2010 Çarşamba

Lovely Shoes- Kırmızı Kalpli Siyah Nubuk Ayakkabı

Benim sevgili arkadaşım, yaklaşık 1 ay önce Lovely Shoes'tan birkaç ayakkabı siparişi vermişti. 37 numara ve taraklı bir ayağa sahip olduğu için bu model ayağına olmadı. Yakından gördüm ve gözlerime inanamadım, (uzun zamandır bloglarda okuduğum şu meşhur sitenin kalitesine pek güvenmiyordum açıkcası ve kafamda soru işaretleri vardı) bu kalitede asla beklemiyordum. Model ve kalite açısından oldukça başarılılar ve kargoda hiçbir sıkıntı yaşamadan evine ulaştı. Tabiki bunları görür görmez bende hemen kendime bir liste yapmaya karar verdim. Benden ricası ise ayağına olmayan bu ayakkabının heba olmaması için 36,5-37 (ince ayaklı bayanlara) bu şık ve zarif ayakkabıyı duyurmam.


Kalite açısından beklediğimin üstünde
siyah nubuk
9 cm topuklu
oldukça şık
kırmızı tabanlı
kırmızı kalpli

Almak isteyenler ve iletişime geçmek isteyenler mail adresimden bana ulaşabilirler. (nili232@mynet.com)

Fiatı: 69 ytl

2 yorum:

  1. siyahla kırmızının uyumuna bayılıyorum ben yaaaa bu kadar mı yakısır iki renk birbirinee

    YanıtlaSil
  2. bende bayılıyorum kırmızı siyah uyumuna

    YanıtlaSil