29 Mart 2010 Pazartesi

Haftasonu Gezisi- Eymir Gölü Odtü Bağ Evi




Hürriyet gazetesinde "en gözde haftasonu adresleri" haberini okuyunca, özel yaşamıma dair fazla post yayınlamaktan hoşlanmasam da haberle bağlantılı olarak bu yazıyı yazasım geldi. Biz Ankaralılar için haftasonu kaçamakları için gidilecek mekanlar kısıtlıdır. Kıyısında oturacağımız efkar dağıtacağımız huzur bulacağımız denizimiz yoktur. Fakat yine de güzeldir Ankaramız. Son yıllarda artan AVM lerle Avm cenneti olmuş bizlerde oralardan çıkamaz olmuşuzdur.



Bu haftasonu sıcaklık derecesinin beklenenin üzerine çıkmasıyla ve haftaiçi yorgunluğundan arınıp ruhumuzu dinlendirmek huzur bulmak için, ilk gittiğimiz günden beri bizi mutlu eden doğayla başbaşa kaldığımız Eymir gölüne gitmek istedim. Sevgili ve ben Eymir gölü Odtü Bağ Evine kaçtık. Sevgili Bağ evi çalışanları ve hizmetini çok tutmasada beni kırmadı canım benim.
Mekan salaş hizmet çok iyi değil fakat doğası beni benden alıyor. Ben tabi balık ekmek tercih ediyorum. Fiyatlar hizmete oranla fazla sayılsa da mönü fena sayılmaz.


Göl kenarında manzarayı, doğayı izlerken suskun sakin dingin oluyorum huzur buluyorum. Nasıl bir güzellik ve huzurdur insanı mest eden. Sıkılmışız kışın soğuğundan biraz güneş görünce atıyoruz kendimizi doğaya. Böyle güzel bi haftasonundan sonra haftaya keyifle ve mutlulukla başlıyorum.



Hürriyet gazetesinin "EN GÖZDE HAFTASONU ADRESLERİ" yazısını okumak ve fikir almak için yazıya tıklayın.

6 yorum:

  1. çok cezbedici, görünüyor cok severim böyle kaçamakları

    YanıtlaSil
  2. Canım ODTÜ'm ve Eymir'imiz:)Çok özledik oraları:)
    Ne güzel yapmışsınız:)

    YanıtlaSil
  3. yanlış bilmiyorsam iki yere girmek içinde kart gerekiyordu değil mi?

    YanıtlaSil
  4. evet özledim oraları da ve sen ne güzel çıkmışsın yine kuzum makyajın saçın gözümün önüne geldi hadi gel artık ist be kankam

    YanıtlaSil
  5. Moda olan Herşey Kontrol Altında: aynen
    SvGLove: Çok güzel oldu bencede, gelin sizde:))
    edanik: evet kart isteniyor
    Stil Direktörü; yaaa gelsene sen, bakarsın mayısta gelirim valla özledim. Teşekkürler ayrıca o senin güzel görüşün şekercim

    YanıtlaSil