9 Mart 2010 Salı

Gri Havalar Beni de Vurdu

Bu soğuk gri mart havası benide grilere bürüdü. Küçükte olsa pembeler kullanarak biraz da olsa içim açıldı. Sürekli siyahlar ve kahvelere bürünen insanları hiç anlamam şöyle rengarenk giyip içiniz açılsın yahu. İçinizden gelmiyosada aksesuar vs. atıştırın biraz renk gelsin...

Koyu gri elbise: Batik ( 3 yıl öncesinin)

Gri Hırka: Batik

Gri Ankle Bot: Reno

Gri örgü saç bantı ve küpeler: Claries

Gri Kendinden Çizgili Çorap: Penti

Ve en sevimli detay Gri Margaret Nicole modeli Pembe Fiyonklu Çanta: Annemin el emeği

5 yorum:

  1. O nasıl şeker bir çanta!

    YanıtlaSil
  2. nar; teşekkürler bende çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. ben tırnaklara takıldım renk uyumu süper şekerrr

    YanıtlaSil
  4. hayal perest; teşekkürler çanta uyumlu tırnaklar istedim ve metalik gri pembe ikilisi yatay french yaptım..

    YanıtlaSil
  5. zaten senitakip ediyorum tatlım fiyonklara bayıldım çok güzel bi uyum olmus gercekten :)

    bizede bulasır belki :)seni göre göree

    YanıtlaSil