26 Mart 2010 Cuma

Okulumuza Tuvalet Kampanyası


Sevgili arkadaşım Stil Direktörü'nün blogunda bahsettiği konu beni derinden yaraladı. Ve paylaşmak istedim.


*Blogunuzun konsepti dışında olsa bile paylaşırsanız çorbada hepimizin tuzu olur.



*Blogu olmayan okurlarımdan ricam e-posta olarak paylaşmaları.

Tuvaleti olmayan okullara tuvalet yapılacak malzemeleri temin edecek gönüllüler bulan Okulumuza Tuvalet diye bir site var.



Erzurum Karayazı ilçesinin 8 km uzağındaki Karaağıl köyünde Karaağıl İlköğretim Okulunda çalışmakta olan 1-A sınıf öğretmeniyim.göreve başlayalı henüz 5 ay oldu.Bu ilköğretim okulunda bir çok öğrenci bulunmakta. 1.sınıf öğrencilerim benden tuvalet için izin istediklerinde o tenekeden yapılmış derme çatma kulübeye gidiyorlar su olmayan bu tuvalet bozmasında keskin bi koku olmasına rağmen burayı kullanmak zorundalar. Üstelik biz öğretmenler için de durum böyle. Öğrencilerimin ellerinde çok fazla siğil var. Ellerini yıkayacak bir ortam olmadığından da bu virüs hastalığı öğrenciden öğrenciye bulaşıyor. Okuluma tuvalet yapılmasını isterken onlara temiz olma alışkanlığı kazandıracağıma da söz veriyorum. Gereğinin yapılmasını arz ediyorum.

3 yorum:

  1. offf yaa :( Mailimden duyuruyorum simdi! Tesekkurler bizleri de haberdar ettigin icin!

    YanıtlaSil
  2. stil direktörü; ne demek tatlım elimizden bişeyler gelecekse ne mutlu
    deniz; teşekkürler tatlım.

    YanıtlaSil