23 Mart 2010 Salı

Dıy Project- Ekru Pullu Apolet

Kullandığım malzemeler:
*yün keçe
*pullar
*büyük taş
*püskül
*makas ve yapıştırıcı


Klasik vatka apolet görmekten sıkılan ben keçelerle apolet yapmaya karar verdim ve parlıament mavisi pulları mavi ojeyle ekrulu boyadım. Yuvarlak- oval kavisli kestiğim siyah kese üzerine pulları yerleştirdim. Üzerine büyük oval bir taş yapıştırıp kenarlarına günlük takabileceğimi düşünerek tek kat lacivert püskül geçtim ve altlarına broş iğnesiyle sabitledim. Hepsi bu kadar. Çok hoş ve şık durdu. Yazın sade bluzların omuzlarını şıklaştıracak...


Şu yazımda da taşlı apoletlerimden bahsetmiştim.


5 yorum:

  1. Cok guzel olmus, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. süper:)))ne deyim canım o kadar becereklisinki!!!

    YanıtlaSil
  4. zuzu; zeynep's butterfly; stil direktörü; aysegül; hepinize teşekkürler kızlar..

    YanıtlaSil