4 Mart 2010 Perşembe

Renkli Opaklarla Rengarenk Çekimler

Arkadaşlarımla yaptığımız birkaç kombine çekimi ile sizi başbaşa bırakıyorum. Bahar bize cee deyip kaçmadan önce içimiz açılıpta hadi çekim yapalım dedik ve benim için bahar aylarının vazgeçilmezi olan renkli opak çorapları tercih ettik. Buyrun birkaç çekimle kolajladığım fotoğraflarımıza...

Sarı Kapüşonlu Bluz: Bahçelievlerde bir butikten
Siyah Mini Etek: H&M
Sarı çorap: Penti
Camel Dizüstü Çizme: Charles& Keith
Siyah Elbise: Asos
Zincir Kolye: Stradivarius
Petrol Yeşili Çorap: H&M
Kadife Yeşil Etek: H&M







4 yorum:

  1. Siyah elbise ve petrol yeşili çorap ikilisi benim favorim!

    YanıtlaSil
  2. bu elbisenin bi benzeri bende var. kolları daha bi büzgülü. içinde küçk vatkaları var.. bende tam ters kombine etmiştim. indigo mavisielbiseyi siyah tayt-çorapla..

    http://yukselengunesindunyasi.blogspot.com/2010/04/gorumceme-gidiyorum.html

    ahanda bu da linki.. bakarsan.. ama senin petrol coraplarn cok güzelmişşşşşşşş

    YanıtlaSil
  3. guneşyuksel; hemen baktım ve çok hoş gerçekten, bende çok seviyorum petrol çoraplarımı:))

    YanıtlaSil