24 Mayıs 2010 Pazartesi

Mango 2010 İlkbahar- Yaz Ayakkabı Koleksiyonundan Bakın Neler Seçtim

Mango 2010 İlkbahar- Yaz sezonunda tekstil modellerinde olduğu gibi ayakkabı modellerinde de oldukça iddialı tasarımlar yer alıyor. Birçok modelin bulunduğu MNG 2010 koleksiyonuna şöyle bir göz attım ve bakın sizler için neler seçtim.
Rahatlığı seven bayanlar için spor ve trendy tasarım camel peep toe babet
Şıklığından ödün vermeyen bayanlar için tüm bantlı nubuk siyah V topuk ayakkabı
İddialı tasarımlardan hoşlanan bayanlar içinse zebra desenli V topuk ayakkabı


Fiyatlara gelecek olursam:

Camel bileklik peep toe babet : 99 ytl
Siyah V topuk bantlı siyah nubuk ayakkabı: 129 ytl
Bu sezonun trendy zebra desenli V topuk ayakkabı: 189 ytl


Nike'ın Mng için tasarladığı Nike Delphia spor ayakkabısı ise görüntüsüyle bizleri cezbederken rahatlığıyla da ayaklarımızı mest ediyor. Ben denedim, muhteşem...


Mng bu sezon ayakkabı modelleriyle benden tam not aldı. Bu güzellikleri kaçırmak istemiyorsanız acele edin, numaralar çabuk tükeniyor.

7 yorum:

  1. Nike tan beklemedigim bir tarz cok guzel rahat gozukuyor.. Mng icin tek kelime yok gene olmus =)

    YanıtlaSil
  2. mng'nun 2. siyah olan benım olsun..

    YanıtlaSil
  3. stil direktörü, deilmi renk süper rahatlık süper
    zuzu; neden?? arada bir nike böyle tarzlar çıkarır tatlım.
    gunesyuksel; 3 de çok güzel..

    YanıtlaSil
  4. Bu pembe ayakkabi cook sirin...
    Buna benzer cirt kirmizim vardi,ama bu da cok hosuma gitti :)

    YanıtlaSil
  5. PENNNNBİİİİŞ BABETE BAYILDIMMMM

    YanıtlaSil
  6. peri tozu fotoğraf; modelde renk de süper bende çok beğendim.
    hayal perest; bi de çok rahat bişey..

    YanıtlaSil