3 Mayıs 2010 Pazartesi

H&M 2010 iLKBAHAR YAZ TRENDLERİ

Son 2 yıldır revaçta olan elbiseler bu sezon H&M de,maxi mini farketmez her tarz ve her renkte elbise giyin! şeklinde yansıtılıyor. Mavi, yeşil tonları göze fazla çarparken, casual giyimde çizgili ve floral desenlerde oldukça fazla kullanılmış... Şöyle bir gözatalım,



1- Çizgili penye maxi elbiseler




2- Çiçek desenli mini elbiseler





3- Çizgili mini elbiseler





4- Ruffle ( fırfırlı) elbiseler



5- Mini örgü elbiseler









6- Şifon robadan miniler









7- Mavi ve lacivert tonları



8- Desenli şifonlar







4 yorum:

  1. hepside çok güzel özellikle fırfırlıya bayıldım rengi beni cezbetti resmen

    YanıtlaSil
  2. Ruffle ( fırfırlı) elbiseye bayıldım ayakkabılarda bi harika :(

    YanıtlaSil
  3. Ben seni sen beni okuosun haha :) aynı anda yorum geldi sağol annem bende özlemişim he, 4 olana bayıldım bu arada

    YanıtlaSil
  4. songül;haklısın o bi harika görünüyor.
    hayal perest; hepsi çok güzel
    stil direktörü; aynen ya aynı anda..

    YanıtlaSil