10 Aralık 2009 Perşembe

Yılbaşı Alternatifleriyle United Colors of Benetton

Bu aralar, Yılbaşı gecesi ne giyerim?? araştırmaları ve hediye alternatifleri peşindeyim. Sizlere kolaylık sağlamak içinde seçtiklerimi yayınlamaya devam ediyorum. Duydum ki Benetton mağazalarında baya baya bi indirim varmış. Kaçırmak istemedim ve beğendiğim ürünlerini hemen yayınlamak istedim.

İpek bluz ve gömlekler taşlar ve pullarla süslenmiş, hırka, bolero ve kısa ceketler oldukça fazla ve yakalarda saten kumaşlar kullanılmış. Benetton çocukluğumun markası ve hiç bizaman vazgeçemediğim kesim ve kalitede. 15-20 yıl önce alınan ürünleri hala hiçbir deformasyona uğramadan duruyor. Kesimler zaten inanılmaz farklı ve hoş. Bugünün sokak modasına öncülük eden markaların trend olması dolayısıyla belkide son yıllarda gözönünde olmayan fakat, onların kalite oranından yüksek olan bir markadır benim için BENETTON.

Yeni sezon Benetton ürünlerinden seçtiklerim ise Benetton klasiği bol renkli cıvıl cıvıllar. Özellikle renkli opak çoraplar her tasarımla kombinlenmiş. Tek kollu kazak ise muhteşem, lise yıllarımda Benettondan almış olduğum kahverengi deri yamalı taytım keşke dursaymış dedim altındaki siyah yamalı taytı görünce. Dıy olabilecek kadar hoş bi tayt kalın tayt üzeri deri yama!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder