12 Kasım 2009 Perşembe

Pronovias 2010 Gelinlik Modelleri

Pronovias 2010 Gelinlik modellerinde yine harikalar yaratmış. Herbir modele hayran olmamak içten değil, muhteşem hoş ayrıntılar var bi defa kurdelalar benim en sevdiğim detaydır pronovias modellerinde ilkkez bu yıl rastladım ve inanılmaz keyif aldım. Ama benim için yapılmış dediğim bir model varki (1. fotoğraf) gidip zevkimi ve isteğimi tarif etsem bu kadar cuk olmazdı görür görmez şaka mı bu benim olmalı dedim (inşallah). Benim gelinliğim ve bir o kadar güzel onlarca modelle sizi rüyalara bırakıyorum. Diğer modeller içinse buraya alıyım sizleri...






3 yorum:

  1. Benim gelinlik modelim de buradandı şeker sende seç kesin ne zamana sizin düğün bu arada ,bende geri geldim sonunda sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Gelinliklere bakmayı çok seviyorum, acaba artıı evlenesim mi geldi benim yaaa:):)

    YanıtlaSil
  3. bunlara baktıkça evlenesim geliyor:) ama daha çook vaaarrr

    YanıtlaSil